şubemizçoktur

ben bizzat kendim bir de blog.

tanıştırayım: genel müdürümüz seyfettin bey

yok yok şaka. genel müdürümüz değil babam, bildiğin babam. hiç babaya genel müdür denir mi? çok ayıp. ama kobilerde bu iş böyle, genel müdürümüz, üretim müdürümüz, bilmem ne müdürümüz, sadece müdürümüz falan filan. hepsi abi abla karı koca amca enişte anne baba saffet amcanın oğlu ali beyin kızı falan aslında ama yine de bey ya da hanım olmayı tercih ediyorlar. eee kurumsal görünmek zorunda tabi.
benim şirketim olsa ben de öyle yaparım ama yine de garip bişey bu. tamam müdür müdürdür ama bunun bir de akşamı var.

karı: müdür bey yatağa gelir misiniz bir imza lazım.
koca: konu neydi?
karı: gelme, git.

baba: ihracattan sorumlu genel müdür yardımcımız tuzu uzatır mısınız?
oğul: bitirmem gereken bir yemek var. ondan sonra uzatsam?
baba: başlatma yemeğine

abi: üretim müdiremiz bi çay demle de içelim.
kardeş: stoklarda kalmamış. yeni bir yazılım alalım bunun için. su versem?
abi: ben sana gelirken al demedim mi kız? çay için ne yazılımıymış? haddini bil.

0 yorum: