3 Eylül 2009 Perşembe

somali için iftar vakti

*fakirlere iftar verilecek
-nerde
*afrikada
-orda nerde
*vereceksen ver vermeyeceksen verme
-yok vermeyim.
+ben kimse yokmu kom'dan veririm.
*tabi o da var ama bi de hedefler var :) kesinlikle benim
değil bir arkadaşın hedefi.
*ben zaten senin vermeyeceğini biliyordum. nezaketen
sordum.
- çok naziksin
yahu bu kişileri anlamak zor, kayıtsız şartsız ona güvenerek dünyanın herhangi bir yerinde, varlığından haberdar olmadığım insanların, muhtemelen var olan fakirlere yardım edeceği iddiasına inanmam gerekiyor. Ve bunun için benden "nezaketen" istenen 5 lira. Bir başkasının tahminimce "öteki" olmamak için verdiği beş lira. ve nezaket. ve hayır-hasenat-sevap falan. yok ya!
gerçekten grup/cemaat içindekilerin mecburi oluşu gibi doğrudan değil, insan gibi söylense - ki bu da" şurda şunun tarafından şunlara yettiği kadar iftar verilecek." şeklinde oluyor.- verirdim belki beş lira da on lira da, ama olay öyle değil işte.
neyse. şarkı dinleyelim neşemiz yerine gelsin. ne gelsim. yasemin mori gelsin. şarkıyı siz seçin.

Hiç yorum yok: