şubemizçoktur

ben bizzat kendim bir de blog.

arım balım petekim

YA BU 8 senelik SES

sen simdiki Petegi dinlede OYLE KONUS TAMAMMI

tamam.

dünya ne güzel, ilginç insanlar var. falan.

papatya falı

olacak -olmayacak -olacak -olmayacak [loop]

garson, bi papatya çayı getir, sana bişey olmasın!

amprik rüya

- ..... amprik bir çalışma
-Hmmm, amprik kelimesi çok iyi oldu buraya, çok akademik!
- Tamam hocam onu da ekleyelim.

akademi rüyalara da el attı, ne biçim rüya lan bu!
Bu arada kırmızı ruj ve ağır makyaj hocaya yakışmıyor!