13 Haziran 2010 Pazar

hayat kalitesini

bir sonraki aşamaya çıkarmak istemek diye bir şey okudum, halbuki benim tek isteğim şu an itibariyle içimde patlamaya hazır illetten kurtulmak.
güzel. hayat kalitemin umrumda olmaması an itibariyle güzel bir duygu sanki. şairin ...biz de iyi adam oluruz... dediği gibi iyi adam oldum ben de.
ağrı kesici ateş düşürücü analjezik antienflamatuar ilaçlara saygılarımı sunuyorum.
dünya kupası izliyorum, merak etmiyor gibi olsam da izledikçe merak ediyorum. maruzatım var. maçlara maruz kalıyorum. merak ediyorum.
tez var bi de bitecek, otobüse binersiniz de duracak yazısı sürekli gözünn önündedir ya. evet bu otobüs duracak dersin sonra, hangi durakta olursa olsun. tez de şimdiye kadar düğmeye basılmamış bir bitecek yazısıyla tepemde hale olarak dolaşıyordu sanırım. düğmeye bastık basmasına ama inşallah geç kalmamışımdır. malum durak geçtikten sonra kaptan hop deyince kaptandan ters cevaplar almak çok olası.
bitecek.

Hiç yorum yok: